Day 2: What happens in Vegas stays in Vegas.

19 juli 2014 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Onze eerste dag in Las Vegas begon om 8 uur vanmorgen toen de wekker ging. Nadat we ons snel in de kleren hadden getrokken gingen pap en ik eerst even met de auto naar een Walmart iets buiten het centrum om wat boodschappen te halen om de dagen in Vegas door te komen. Gisteren was ik helemaal vergeten te zeggen dat wij, de vier kinderen, voor een nacht een suite hadden gekregen met bubbelbad en al, omdat deze gisteren over was. Dus moesten we even naar de lobby om de kamer om te wisselen naar een gewone kamer, wel jammer eigenlijk! Daarna begon de eerste en ik denk wel de vermoeiendste dag van onze vakantie, de strip verkennen. Met verkennen bedoel ik dan natuurlijk van het Treasure Island naar het Luxor lopen en terug, dan denken de meeste mensen dat doen we wel even, maar daar vergis je je dan toch in! Je wilt namelijk alle hotels toch wel even van binnen bekijken omdat deze elk een eigen unieke stijl heeft en dan wil je toch ook wel ‘even’ dat winkel centrum meepakken dat bij het hotel hoort. Na zo’n 6 uur lopen waren we dan eindelijk vanaf het Venetian tot aan het MGM hotel gelopen. Het weer viel vandaag wel mee: het was geen 40 maar 35 graden met bewolking. Zoals altijd zijn de hotels even mooi om te bekijken, en natuurlijk was het voor Chani en Bryan allemaal nieuw wat zo’n trip extra leuk maakt, omdat zij zich de ogen uitkijken hier in Vegas. Natuurlijk vond ik de Coca Cola store zeer leuk en heb hier meteen mijn verjaardagscadeau van Michelle En Bryan gekregen: een mooi kussentje van Coca Cola. Mam heeft trouwens even gegokt, maar helaas zoals te verwachten niks gewonnen. Eenmaal op het begin van de strip was het al rond 6 uur en kregen we honger, dus we besloten om bij een echte goede hamburger tent te gaan eten: de Johnny Rockets. Na het eten was iedereen toch wel vrij moe omdat we al veel gelopen hadden en besloten we dat we de andere kant van de strip toch maar iets sneller moesten gaan lopen en niet elk winkeltje te willen zien omdat we niet nog eens 6 uur konden lopen. Gelukkig is aan de andere kant van de strip, de kant van het NYNY hotel, minder te bekijken dan aan de overkant. Onderweg kwamen we natuurlijk bij het Bellagio hotel, dat beroemd is door zijn watershow, dus besloten we deze natuurlijk te bekijken. Toen we eindelijk terug kwamen in ons hotel was het al half 10 en hadden we een lange dag achter de rug. De meeste van ons gingen daarom snel douchen en lagen vrijwel direct in bed. Momenteel ben ik zelfs nog als enige wakker om deze blog te schrijven.

Een mededeling voor onze volgers: op deze trip hebben we niet altijd internet tot onze beschikking in de hotels, dit komt doordat er daadwerkelijk geen WiFi is of omdat ,zoals hier in Vegas, de prijzen voor de WiFi ontzettend duur zijn.  Morgen gaan we naar een Mall om de hele dag te shoppen (anders hebben sommige van ons geen kleren meer voor de rest van de vakantie aan te doen) en ik neem mijn laptop mee om te kijken of ik deze blog daar kan plaatsen. Het kan dus voortaan zo zijn dat we meerdere dagen geen internet hebben, toch schrijven we elke avond de blog alvast in word zodat we deze indien we internet hebben meteen erop kunnen gooien. Hierdoor komen er dus soms meteen 2 of 3 dagen tegelijk op te staan.

Ik hoop dus tot snel,

Melvin

1. Opa roodselaar:
    21 juli 2014
    super melvin en jhonny rockets lust ik ook nog wel eens de beste hamburgers die bestaan
    en amuseer jullie in de walmaty vandaag