Arrival at Las Vegas

18 juli 2014 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vanmorgen begon onze reis naar de USA redelijk vroeg, om 5 uur ging de wekker in huize Roufs. De laatste spulletjes werden gepakt, de auto werd ingeladen en opa en oma kwamen ons ophalen om 6 uur om te vertrekken richting het vliegveld in Dusseldorf. Na een klein uurtje te hebben gereden kwamen we aan op Dusseldorf waar we vervolgens even moesten wachten om ons vliegtuig van half 10 te halen om een korte vlucht naar Zurich te maken. In Zurich hadden we vervolgens 2 uur de tijd om onze gate te vinden en ons voor te bereiden op een vlucht van 12 uur. Deze vlucht naar Vegas verliep vrijwel vlekkeloos, mede vanwege een zeer goede vluchtmaatschappij, ze zorgden wel dat we ons niet verveelden want we kregen maar liefst 6 keer iets te eten! Voor Bryan was dit de eerste keer dat hij bewust een vlucht zou meemaken en dat maakte het voor hem natuurlijk extra spannend. Laten we wel stellen dat hij blij was weer op de grond te staan in Vegas. Eenmaal van het vliegveld af kwamen we meteen weer in die hetenluchtoven genaamd Las Vegas, wat is het hier weer warm!! We zijn met 6 personen dit keer, dus we hebben daarna onze 7 persoons Dodge opgehaald die weer zeer ruim is van binnen. Daarna zijn we via de Strip Las Vegas binnengereden wat natuurlijk een geweldige entree is. We overnachten hier in het Treasure Island en hebben een geweldig uitzicht op de Strip. Even van het uitzicht op de kamer genoten en vervolgens zijn we even snel naar de Walgreens geweest om even wat inkopen te doen en hebben we nog een broodje gegeten bij de Subway. Het was een zeer lange dag, mede omdat het hier 9 uur vroeger is dan in Nederland. Onderhand is iedereen dan ook zeer moe en gaan we nu slapen om de komende dagen te genieten van deze mooie stad.

Tot morgen,

Melvin

1. Marian:
    19 juli 2014
    Whoot whoot , mijn meereis vakantie gaat beginnen !!!!!!
  2. Sandra:
    19 juli 2014
    In coma gelegen vannacht!!! Zo nu kunnen we er weer tegenaan ;-)
  3. Opa roodselaar:
    19 juli 2014
    nou kunnen we weer alles volgen
  4. Sjaak en riec:
    19 juli 2014
    Gelukkig goed geland, blijven jullie volgen, veel plezier