Day 27: The last day in de USA

13 augustus 2014 - Bozeman, Montana, Verenigde Staten

We zitten nu in Chicago, 8 uur lang, op het vliegveld en ik heb dus genoeg tijd om mijn blog over gisteren even te schrijven. We sliepen gisteren uit tot 9 uur, ja dat noemen we tegenwoordig uitslapen! Iedereen was natuurlijk al eerder wakker, omdat je na 4 weken in dat ritme zit, maar toch konden we even blijven liggen en dat deed de meeste van ons goed. We laadde de auto in en reden weg uit Yellowstone. Voordat we het park werkelijk uitreden wilden ze natuurlijk ook nog even bij souvenirshops kijken naast onze lodge. We reden een stukje en stopten even bij de Yellowstone River om hier nog een kijkje te nemen en enkele foto’s te nemen. We reden daarna het park daadwerkelijk uit via de noord uitgang, maar stopten meteen bij het dorpje in Montana dat aan Yellowstone ligt. Hier waren velen souvenirshops en iedereen kocht nog enkele leuke souvenirs van Yellowstone. Ik mocht nog een cadeau voor mijn verjaardag uitzoeken van opa en oma en ik vond hier een zeer mooie stoffen vlag van Yellowstone uit de jaren ’40 echt een prachtig cadeau, iets dat je niet zomaar meer vindt!! We reden weer een stuk, de rit duurde in totaal maar anderhalf uur. Onderweg stopten we nog even om ergens weer te picknicken. Eenmaal in Bozeman gingen we eerst naar de Walmart om de laatste dingen te kopen die we mee naar huis wilden nemen. Daarna gingen we naar het hotel, een quality inn, en checkten hier in. De auto werd nu helemaal leeg gehaald voor de laatste keer. Alles werd uitgeladen en het was al rond half 6 dus we besloten eerst te gaan eten. Eerst moest pap nog even bij de Harley Davidson shop Yellowstone stoppen om hier een shirt te kopen. We reden een stukje en aten bij een zeer goed restaurant waar je van alles kreeg. Toen we terug waren in het hotel was het toch echt tijd om de koffers dan daadwerkelijk te gaan inpakken om te vliegen. En het paste allemaal maar net met de al die souvenirs en velen boeken, ieder koffer woog iets onder de 23 kilo die we mee mogen nemen. En natuurlijk heeft iedereen het nodige handbagage bij zich! En om die koffers zo in te pakken hebben we soms creatief moeten zijn! Het was al na 8 uur en pap en ik reden naar het vliegveld, Bozeman Yellowstone International Airport, om de auto in te leveren bij Alamo. Het lag heel dicht bij het hotel en na even te zoeken snapten we hoe we de auto moesten inleveren. We belden de gratis shuttle vanuit ons hotel en die pikte ons weer op. Terug in het hotel moest iedereen snel douchen en daarna vlug naar bed om de weinige uren die we nog hadden te slapen, om 3 uur zou de wekker weer gaan. Chani had nog steeds niet nagekeken op internet of ze haar herkansing had gehaald en daarmee haar propedeuse had behaald. Ze was namelijk bang dat ze gezakt zou zijn, dus keek ik voor haar op de site van de uni en ze was natuurlijk gewoon geslaagd, dus heeft ze haar propedeuse ook binnen ☺! Ik zal morgen, als we thuis zijn nog een blog posten over de vluchten van vandaag, dat wordt dan de laatste blog!

Tot morgen dan nog,

Melvin

1. Sandra:
    14 augustus 2014
    Wat was het een mooie vakantie met ons allen! Kids, hartstikke bedankt voor het mooie cadeau. We hebben genoten. Onvergetelijk!