Day 3: Shopping day

20 juli 2014 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vandaag stonden we vroeg op om even te gaan zwemmen in het zwembad bij het hotel. Na een uurtje zwemmen vonden we het wel weer goed en gingen we ons klaar maken om een dagje te shoppen. De vrouwen weer blij natuurlijk! We hadden vooraf al een Mall uitgezocht, iets buiten het centrum op zo’n 10 minuten rijden. We dachten dat dit een binnen Mall was, maar toen we aankwamen viel het iets tegen en waren alle winkels buiten. Dus dat betekende weer een dag in die hitte, en vandaag was het ook echt warm! Bryan sloeg meteen groots in, want hij had niet veel meegenomen om hier extra veel kleren te kopen. De meiden zeiden toen we aankwamen dat het winkelcentrum niks was, maar natuurlijk toen we terug liepen naar de auto hadden ze weer tassen vol kleding in de handen. Toch waren het vooral duurdere merkkleding dus reden we om 3 uur weg om nog even naar het winkelcentrum naast ons hotel te winkelen. We gingen dus even naar de kamer om al het gekochte waar op de kamer te leggen, waarna we naar het tweede winkelcentrum van de dag liepen. Iedereen weer blij want hier hadden ze een Forever 21 en een Macy’s. Om 7 uur sloten alle winkels en we waren van plan om bij het foodcourt te eten dat in het winkelcentrum lag, dus om 7 uur zaten we bij het foodcourt waar we ons moesten haasten om eten uit te zoeken want blijkbaar sloot dit eigenlijk ook om 7 uur. Toch kregen we nog enkele pizza slices en kip met rijst, wat heerlijk smaakte. Even terug naar het hotel en klaarmaken voor de avond. Het avondprogramma van vanavond was naar het oude gedeelte van Vegas te rijden, Freemontstreet. Op Freemontstreet liggen de oude hotels zoals de Golden Nugget en 4 Queens. Zoals altijd is hier toch net iets meer sfeer met alles lampjes dan op de Strip zelf. Vooral omdat het helemaal gerenoveerd is met het hele groot scherm op het plafond waar elk halfuur een show draait. Overal stonden ook weer artiesten en waren er podia gebouwd waar bandjes optraden, dus het was een gezellige avond. Om 11 uur waren we toch wel weer heel moe dus reden we terug naar het hotel. Onderweg kwamen we de beroemde Pawn Shop tegen van History Channel, dus hier moesten we even stoppen om foto’s te maken. ’s Nachts is hij ook open maar alleen een loket, maar wees gerust dinsdag gaan we overdag terug om toch echt naar binnen te gaan! Eenmaal terug in het hotel hebben we nog een Ben&Jerry’s Shake gepakt en gaan we nu slapen want het is alweer na 12. Morgen staat er ook weer van alles op de planning dus zullen we wel weer vroeg opstaan.

Tot morgen,

Melvin