Day 17: Another Shopping Day

3 augustus 2014 - Denver, Colorado, Verenigde Staten

Vandaag stonden we om half 9 op, we aten in het ontbijt wat hier in het Best Western best uitgebreid is. Daarna heeft Chani even kunnen skypen met haar ouders en broer en de rest even met opa en oma. Deze blog zal vrij kort worden, doordat we vandaag enkel zijn gaan winkelen in een mall. Dus we vertrokken vandaag pas later doordat het zondag is en de mall pas om 11 uur open gaat. Iets na 11 waren we dus in de mall, een kwartier rijden van ons hotel af. Er waren natuurlijk velen winkels die de meiden leuk vonden, zoals Forever 21. Bijna iedereen kocht hier vandaag weer leuke kleren en souvenirs. Chani kreeg van mijn ouders nog een verjaardagscadeau en ze ging dus naar de Build-A-Bear shop om een teddy beer te kopen. Dit is een winkel die overal in de USA ligt en waar je je eigen teddy beer kunt maken, compleet met oufit en al. 2 jaar geleden heeft ze hier eentje van in NYC meegenomen met een vrijheidsbeeld outfit, dus wilde ze deze keer weer een meenemen verkleed als cowboy. Het klinkt een beetje kinderachting een teddy beer, maar het is een heel leuk souvernier! De mensen hier zijn altijd even enthousiast en maken graag de beer voor je, Chani dus weer helemaal blij! Michelle vond het toch ook wel leuk en maakte een eigen Amerika beertje. Michelle sloeg groots in bij de Forever 21, en Chani kocht eindelijk nieuwe schoenen, want die Converse van haar waren toch echt versleten!! Eenmaal klaar met winkelen, rond 6 uur, had iedereen flink honger en reden we terug naar de Denny’s, vlak bij ons hotel, om weer lekker te kunnen eten. Onderhand zijn we toch bijna wel vaste klant daar bij de Denny’s! In het hotel zijn we allemaal nog even lekker gaan zwemmen en nu zitten we weer in de mooie lobby van ons hotel. Vandaag dus ook niet zoveel foto’s, zeer uitzonderlijke dag met nog niet eens 25 foto’s gemaakt, en pap heeft zijn camera nog niet eens aangeraakt vandaag! Morgen zal weer interessanter zijn om te lezen dan gaan we namelijk naar het centrum van Denver.

Tot morgen,

Melvin