koffers pakken

7 juli 2014 - Landgraaf, Nederland

Over nog geen 2 weken vertrekken we weer richting Las Vegas. Onderhand begint het dan toch weer te kriebelen, vooral omdat Chani en ik zaterdag eerst nog een weekje meegaan naar Italië. Vervolgens komen we volgende week dondermorgen terug om vervolgens vrijdagmorgen (nog geen 24 uur later) alweer in het vliegtuig naar Las Vegas te stappen....dat wordt dus een vermoeiende reis! We zullen dan donderdag natuurlijk ook even wat foto's en misschien een verhaaltje erop zetten over de paar dagen in Italië. Daarna proberen we elke avond foto's en een verhaal erop te zetten, natuurlijk indien we internet hebben in de hotels. Ik heb de planning ook geüpdatet, te zien onder foto's, omdat we een dag eerder vertrekken richting Vegas dan aanvankelijk gepland. Indien je graag altijd meteen op de hoogte wilt worden gehouden van onze reis kun je je rechts van de pagina inschrijven in de mailinglijst, dan krijg je elke keer als we iets erop plaatsen een mailtje. Als je dat doet vergeet het niet even te bevestigen anders werkt het niet.

Tot over 2 weken,

Melvin